۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

در این باره تی تماسهای با اعضای خانواده ام و انتقاد شدید عمو یارکرم عکسهای این درویش روانی برمیدارم



در این باره تی تماسهای با اعضای خانواده ام و انتقاد شدید عمو یارکرم  عکسهای این  درویش روانی برمیدارم و یک سایت دیگر خصوصی برای این فرد درست میکنم  و واقعا هم همینطور خواهد بود که چون بر روی این وب سایت نوشته شده است یا صلطان حقیقت  در حقیقت جای برای عکسهای چنین افرادی روانی و جنون وجود ندارد   تصمیم گرفتم که تمامی آن عکسها بجز یک عکس نباشد همه را بردارم و بر روی یک وب سایت دیگر منتشر میشود که مخصوص چنین افرادی روانی و درویش از دنیا بی خبر باشد.
مردم عزیز و ستمدید یارسانی  من از این بابت اگر دل کسی را از راه اینکه چند قطعه عکس نادرست بر روی این سایت که اسم مقدسات یاری توش هستش معذورم و از همه خوانندگان عزیز پوزش می طلبم امیدوارم به بزرگواری خودتان من را به بخشید این عکسها بعد از این درست شد که به مادرم توهین شده است من مادرم خیلی مقدس است پیشم مادر یعنی خدا پیش من و در عین حال در سن 6 سالگی رژیمهای خونخوار مادرم را از ما گرفتن آخر نمیدانم چرا دراویش حزب دموکرات کردستان ایران دست به توهین میزنند و  به این خاطر که من شخصا در آن روم پالتالکی حضور نداشته ام نمیدانم چرا دست به توهین و تهمت زدن علیه شخص بنده زده اند این آقایان .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر