۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

بياد مبارز و جانباخته يارساني مهندس كيانوش آسا

بياد مبارز و جانباخته يارساني مهندس كيانوش آسا

روز29 اسفند 1363 روز ملي شدن صنعت نفت ايران مي باشد کە برابر است با تاريخ تولد كيانوش آسا. روانشاد كيانوش در زمان حیات خود در روز 15 اسفند كه در ايران  روز درختكاري نامگذاري شده است، در چندين شهرك در اطراف شهر كرمانشاه اقدام به کاشتن هزاران نهال نمودە بود، اما متأسفانه ایشان در تظاهرات مردم ایران عليه  کودتای انتخاباتی احمدي نژاد در نتیجە توطئه اي
حساب شده توسط رژيم جنايتكارجمهوري اسلامي بە دست جنایتکاران ولایت فقیە ترور گرديد. پس از ترور نا جوانمردانە این جوان دلیر و آزادیخواە خانوادە و یاران او برای زندە نگە داشتن یاد و خاطرەاش دو نهال سرو دركنار قبرش کاشتە بودند. طبق اخبار دریافتی از کرمانشاە متأسفانه دو هفته قبل درختهاي مزبور توسط عوامل و ايادي و وابستگان مزدور جمهوري اسلامي از جا کندە شدە و از بین بردەاند.
دشمنی جمهوری اسلامی تنها با مردمان آزادە سرزمین ایران نیست، بلکە درختها و نهالهای سبز را نیز دشمن خود میداند. جنبش دمكراتيك يارسان ضمن محکوم کردن این عمل ننگین مزدوران رژیم، تولد این مزدک زمان كيانوش نازنين را به تمام دوستان و آزاديخواهان،ايراني،بلاخص مردم يارسان و خانواده اش تبريك ميگويد.
فقدان مهندس كيانوش آسا کە عاشق آزادي و آباداني سرزمینش بود ضايعه بزرگ و جبران ناپذيری است. اميدواریم  با تلاش و پشتکار مردم ستمديده ايران و سر نگوني نظام ديكتاتوري ولایت فقیە عوامل فرمان قتل كيانوش و ديگر جانباختگان راە آزادی در ديوان عدالت و در پيشگاه مردم مبارز ایران محاكمه شوند و بسزاي اعمالشان برسند. زنده باد آزادي و جاويد و گرامي باد ياد كيانوش آسا دڵاوری از دیار شیرین و فرهاد. 
شهبازی از تبار نور باز آمد، بە سرزمین اهورا سر کشید
پرتو نور حق بود آمد، از بیداد زمان سوی یزدان پر کشید
جنبش دمكراتيك يارسان
سوئد-استكهلم 7.3.2011 
http://yarsan-dm.com


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر