۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

موضوع اطلاعیه شماره یک در باره مزدوران سفارت رژیم در اروپاه و یک سری افراد سادلوح وروانی پریشان حال که گفته اند من با آنها خصومت شخصی دارم


موضوع اطلاعیه شماره یک در باره مزدوران سفارت رژیم در اروپاه و یک سری افراد سادلوح وروانی پریشان حال که گفته اند من با آنها خصومت شخصی دارم
.
من اعلام میکنم با هیچ کسی هیچ خصومت شخصی ندارم اگر هم کسانی دست به توهین علیه شخص من زده اند مزدوران سفارت رژیم و دراویش احزاب پاسداران سیاسی میباشند همان پاسداران سیاسی ای که امروز شریک جرم علیه ملت کرد شده اند با رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی که در ایران خانه و زمین میخرند و دسته دسته خود را در سفارتخانهای رژیم پیدا میکنند و از نظر اقتصادی و مالی به رژیم کمک میکنند و به شهدای راه آزادی کرد و کردستان پشت نموده اند روسیاهی و بی شرمی این دراویش به حدی رسیده است که توان نشاندادن خویش را ندارند بلکه از راه افراد ساده لوح و بیسواد و نادان خوشباور و کوتاه فکر دست به پیشبرد اهداف کثیفشان میبرند و خیال میکنند ما از همه چیز بی خبر هستیم خوشبختانه افرادی که دیروز در اتاق یارسان کردستان به ما دست به توهین زده اند هر 3 الی 4 نفرشان در حال حاضر تمامی فایلهای که دردورن کامپیوترشان بوده است با توان و با همکاری دوستان عزیز به درون کامپیوترشان نفوذ کرده ایم و همه عکسهای خانوادگی از زمان قدیم تا امروز در دست ما میباشد.
اگر واقعا این پاسداران سیاسی راست میگویند و دروغ نمیگویند خودشان علنا بیایند و در این باره برای ما توضیح بدهند نه با توهین کردن و فوش خواهر و مادر و دروغ پردازی و جنونوار برای دیگران حرف بسایزید البته تکنولوژی امروزی همه چیز را افشا میکند بی خیال نباشید من بخوبی میدانم چه احمقهای این افراد ساده لوح و بیسواد بیابانی را تحریک نموده اند من با اسلوبی که خودشان به کار برده اند کمی جواب میدهم کسانی این افراد تحریک نموده اند از نسل خر هستند رهبرانشان از نسل خران هستند و خرزاده هستند شاید این اسلوبی خوب نباشد اما بعضی اوقات باید جواب ابلهانه را مثل خودش داد.
اگر ما در رومادی کراوات بسته ایم مثل شما افراد باباجانی و عشایر دیگر به خانه نمبردیم که با زنانتان همخوابگی بکنند برای 6 دینار عراقی یادتان رفته است من خودم یکی از افرادی میباشم با چشم خودم این عمل زشت و قبیح را دیدم در آن کمپ بس کنید دهن من را بیشتر از این باز نکنید و پشت سر دیگران دست به گند و گوه خوری نزنید.
آن چهار نفر افسارگسیخه مزدور و دراویش خودفروش که پشت سرما دست به بدگوی نموده اند سپس در اتاقی بنام یارسان دالاهو توجه شدند و آمدند دست به توهین زدند من خطا به تحریک کنندگان میگویم ای کوره خرهای احمق چرا دیگران را تحریک میکنید ای بچه خرهای تخم سگ شمایکه این چند نفر را تحریک نمودین تف به شرفت تف به غیرتتان من دوباره میگویم رهبرت خر بوده از شکم خر زائده شده اید و از خر پس تر هستید نگذارید این قضیه بیشتر از این پیش برود به ضرر شما میباشد ضعفتان خیلی بالا میباشد تهدید به قتل زنانتان پناه بردن زنان به اداره پلیس و این در گزارش اتحادیه زنان فنلاند و اروپا آمده است همراه با اسم و مشخصات افرادی که دست به این عمل زده اند karwan_rega , dalahoo_19 , ever_baeingt it and bezmirawa اسامی پالتالکی دراویش پاسداران سیاسی میباشند هرچی که پاسداران سیاسی بخواهند اینها اجرا میکنند.
همین فکر کنم کافی باشد برای این افسارگسیخه های خر و احمقی که این افراد را تحریک نمودند تف به شرفتان.
با تشکر 7/2/2011
اینجا در زیر فوشهای میگذارم که توسط یک فرد روانی مبتلا به اسکیزفرنی با افکاری برهم و درهم
که خیلی بی شرمانه و بی ادبانه به ما فوش داده است در حالیکه من در آنجا نبوده ام با سپاس از کاک امیر که این را کپی نموده و برای من با ایمیل ارسال نموده است. خودتان این فوشها را بخوانید این است سیاست پاسداران سیاسی چطوری فرد را تحریک میکنند این احمقها. همین احمق زنش را چندین بار تهدید به قتل نموده است و در فنلاند میره برای دختران زیر 17 ساله مشروب سیگار میخرد این روانی البته کاروان ریگاه و کهکم پایار در جلو دستم میباشند و به این زودی تمامی ضعفها و کمبودهایشان منتشر میشود و اینجا در زیر بخوانید چطوری این کوره خر احمق پدر مزدور بچه خر چطوری دست به توهین میزند در زیر .
dalahoo_19:
***** Start Whisper
samuel ku beryama qawre aw dalketa
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
samuel ku beryama qawre aw dalketa
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
koni sag bawek jenda dalek koni
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
esmail shete karawaty go beda qawre aw dayka la gale dar hatet
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
shawalakat la qwnet dar terem gamal baweke sag
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
ali papane tayshaei xas kerda qwnetoa
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
gwt wa qawre aw daiketa
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
la ya daleke jnde mtawaled bwyta
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
got wa qawre aw berata aw bawke jakasheta jakash baweke koni
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
kora xare gamal baweke jakash
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
gwt wa qawre dayket
***** End Whisper
dalahoo_19:
***** Start Whisper
got wa qawre aw berata aw bawke jakasheta jakash baweke koni
***** End Whisper
متاسفانه امروز صبح خبر رسید که دوباره  چوپانهای بیسواد و گاوچرانهای دیوانه روانی بی مخ به ما  به کاک ساموئیل کرماشانی توهین نموده اند  ما هم این حق را داریم با اسلوب خودشان پاسخ بدهیم  کسانی که این 3 نفر را تحریک نموده اند اگر احزاب است اگر دستجات  شکست خورد میباشند  من میگویم کوره خر هستند تحریک کنندگان این اشخاص بچه خر و خر زاده  هستند آنهایکه این اشخاص را تحریک میکنند  کوره خر هستند رهبرانشان بچه خر هستند .
این احمق دروغگو که مبتلا به جنون دروغگویی و اغراقگویی شده است معلوم شد که فرزند مام نظر نوری نیست و حتی نمیداند پدرش کیست و در طی تماسی با دایال نوری که زحمت کشیده و مشخصات این بزغاله را به ما داده است معلوم میباشد به سبب اینکه این شخص زنش ازش جدا شده است چون روانی میباشد در اتاقهای پالتالکی دست به دروغگویی میزند و میگوید او فرزند مام نظر نوری میباشد اما حالا روشن شد که این فرزند مام نظر نوری نیست بلکه یک فرد دروغگو و روانپویشی مبتلا به اسکیزوفرنی میباشد و با افکار درهم و برهم زندگی میکند این فرد همیشه به زنش توهین نموده است و زن بیچاره هنگامیکه خواسته با تلفنی با کسی حرف بزند او از زنش همیشه مشکوک بوده است و خیال کرده زنش با مردی دیگر درارتباط هستش و همیشه و هر روز با زنش دست به دعوا و به این زن محنت زده توهین نموده است تا سرانجام دست به فرار میزند و خود را به خانه یک پیر زن فنلاندی میرساند تا توسط این مرد مبتلا به جنون حسادت کشته نشود.
و این فرد یعنی محمد نوری نظری با چاقو به زنش حمله میکند این شخص خیلی خطرناک میباشد و به زنان و دختران یارسانی و کسانی که این مقاله را مطالعه میکنند توصیه میکنم با این شخص ارتباط نداشته باشند چرا چون این فرد مبتلا به جنون حسادت بیمارگونه میباشد هر لحظه میتواند زنان و یا خانمهای که با ایشان ارتباط دارند بکشد و بقتل برساند.
این فرد بعضی اوقات زنش را کنترل نموده است و به هر جا که رفته دنبالش راه افتاده است و چون مبتلا به جنون حسادت میباشد در این خیال بوده است که زنش با مردی دیگر روابط دارد اما اینطوری نبوده بلکه خانمش یک خانم انسان یک زن با معرفت و خیلی دانا و روشنفکر میباشد آخر نمیدانم چرا پدر این خانم دختر خودش را به این مجنون داده است که چنین رفتاری با ایشان بکند.
دوستان عزیز این شخص مبتلا به جنون دروغگویی و اغراقگویی شده است که این بیماری تا سن 24 سالگی قابل علاج میباشد و از سن 25 سالگی به بالا قابل علاج نیست. اگر میخواهید این شخص را بخوبی بشناسید در هر رومی که دست بلند میکند در پالتالک به آنجا بروید و گوش کنید و صداش را ظبط کنید و عین همین برنامه در رومهای دیگر انجام بدهید که هر گز خودش نمیداند چه میگوید چون روانی میباشد و مریض میباشد دریوری نباشد هیچ حرف منطقی ی نمیتواند بزند.
چبزهای خنده داری که اتفاق افتاده است این فرد یکشب به زنش زنگ میزند میگوید اگر برنگردی میام میکشمت با چاقو خلاصه زن بیچاره از ترس جان به خانمی فنلاندی پناه میبرد و به پلیس خبر میدهند و پلیس هم می آید این دیوانه را با خودش بر میدارد و میبرد.
این شخص به چند نوع بیماری مبتلا میباشد 1 بیماری حاد اوهامگرایی و با توهم و خیال زندگی میکند و 2 بیماری اسکیزوفرنی از نوع افکار درهم و برهم 3 بیماری مانی دوقطبی که هم از افسردگی حاد رنج میبرد و هم شاداب و بعضی اوقات دلتنگ خود را میبیند
4 بیماری جنون حسادت که به انگلیسی اسمش جلوسی موبرد jealousy mobird که اسمش حسادت بیمارگونه میباشدو mythomania این بیماری دروغگویی و اغراقگویی میباشد که این جنون فرد را به دروغ گفتن وامیدارد برای مثال فرد روانی میتواند خود را به یکی از پادشاهان نسبت بدهد و بگوید او نسبت فامیلی با این پادشاه دارد و یا افرادی سرشناس را پدر خود معرفی کند تا خود را در بین مردم بالا به کشد هر چند این بالا کشیدن عمرش کوتاه میباشد این چیزها به سبب زیاد بودن از حد ماده سفید مغز چنین دروغهای را تولید میکند البته من حالا آنقدر وقت ندارم وارد تفاسیر بشوم اما لازم میدانم در این باره یک مقاله روانشناسی در باره حسادت و چه چیزها سبب بوجود آمدن این بیماری میشوند اشاره خواهیم کرد. من شخصا خیلی این شخص را مورد کنترل قرار داده ام برای مثال سال گذشته عکس یک دختر بیچاره 19 ساله اهل کرمانشاه را برای ما ارسال نمود گویا میخواهد با ایشان ازدواج کند این آقا نزدیک به 44 سال سن دارد یعنی به قول خودمان پیدوفایل میباشد. و در اتاقهای پالتالکی دنبال چت کردن با خانمها میباشد حتی برای دو خانم خود را لخت نموده است که یکی از این خانمها در آمریکا بر سر میبرد که چند قطعه عکس لخت ار این فرد برای من ارسال نموده است که به این زودی بر روی یکی از سایتهای انترنتی منتشر میشود و هم اکنون عکس این دختر خانم 19 ساله در دست من میباشد اگر نیاز باشد منتشرش میکنم.

ever_Baeing It هم ناوخاص نظری میباشد و این آقا با چندین نام مخفیانه دست به تهدید و تهمت زدن میکند گودرزی   خود آقا ناوخاص میباشد آی پی آدرس شماره کود ویندوز ایشان در دست میباشد حتی چند تا از ایمیلهایش هک شده است و تمامی آنچه رد و بدل میکند تحت کنترل میباشد.  امیدوارم این آقایان از این قضیه سواستفاده نکنند من  به خاطر و بنابر درخواست کاک علی مهرابی و کاک فریدون مرادی نوشتهای که در باره یاریکورد و دوستان دیگر بود پاک کردم اما متاسفانه اینها چون بیسواد و نادان و شعور اجتماعی و دور هستند از علوم برخورد و سبک اجتماعی از این قضیه سواستفاده کردند و رفتند در اتاق یارسان کردستان که یک جای خوبی شده است برای توهین کردن و اهانت کردن به یکدیگر  دست به توهین کردن نمودند علیه شخص ما یک قوانین میباشد بنام پرشون آنگریپ یا حمله لفظی توند به دیگران خودش جرم میباشد شاید خیلی از مردم یارسانی به حرفها و مزه خرفهای این آقایان باور کنند اگر نیاز باشد چطوری درست شدن مشکلات را منتشرذ میکنم  هم صدا هستش و هم نوشتهای وجود دارد من با محمد نوری نظری که یک فرد دیوانه و سرگردان میباشد به هیچ عنوان طرف نبوده و نیستم چرا چون او دیگر باور کنید آدم خندش میگیرد به چنین بزغاله ای  و در این باره اگر نیاز باشد ویدئوی عملیات شب یکشنبه که در آن به درون 4 کامپیوتر وارد شده ایم پخش میکنم  عکس آقای نام پالتالکی کاروان ریگا  عکس عمو پایار که او هم به نوبه خودش به ما حمله نمود  البته من بخاطر اینکه کمی نسبت فامیلی با ایشان دارم ازش دلخور نمیشوم اما به این زودی عکس نام پالتالکی کاروان ریگا بعد از اینکه عکس از خانوادش جدا کنم پخش میکنم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر